fbpx

Magda wzięła pożyczkę. Zainwestowała w swój pierwszy biznes – salon kosmetyczny. Była wtedy pełna zapału, entuzjazmu i nadziei na lepsze życie. Przez pierwsze miesiące salon świecił pustkami, udawało się zarobić na koszty. Po roku Magda postanowiła zainwestować w urządzenie, które miało wyróżnić jej salon na tle konkurencji i choć klientów przybywało, zysków nie było, a koszty rosły. Magda z dnia na dzień traciła chęć do pracy. Zmęczenie dawało o sobie znać, ale na urlop nie było szans, każdy dzień wolnego to przecież strata dla salonu.

Pieniądze Ci uciekają…

Skoro czytasz ten artykuł to na pewno masz poczucie, że Twój salon kosmetyczny mógłby zarabiać więcej. Zapewne często myślisz, że powodem dla którego nie zarabiasz tyle, ile byś chciała jest zbyt mała ilość klientów lub nazbyt niskie ceny. Otóż NIEKONIECZNIE tak właśnie jest. Czasami, a nawet bardzo często, powód jest banalny. KTOŚ ZA DUŻO WYDAJE i nie ma nad tym kontroli.

Nadszedł czas na uświadomienie sobie, że choć Firma jest Twoja to pieniądze, które w niej zarabiasz NIE SĄ TWOJE. Bardzo często obrót z danego dnia zabierasz do kieszeni i co robisz? Wydajesz na życie. A już po kilku dniach brakuje na czynsz, ZUS i produkty potrzebne do zabiegów. Jak zarządzać kasą firmową, żebyś mogła spać spokojnie?

PROWADŹ BUDŻET

Nieustannie kontroluj koszty – zacznij od wypisania wszystkich kosztów prowadzenia działalności, naprawdę WSZYSTKICH. Przeanalizuj, które z nich można całkowicie usunąć lub pomniejszyć.

Pamiętaj! Zanim postanowisz wydać pieniądze na nowe usługi, remont lub choćby dodatkowe krzesło, przemyśl, policz i upewnij się, że jest to niezbędny wydatek. W ten sposób unikniesz zakupów pod wpływem emocji. Teraz oblicz ile kosztuje godzina pracy Twojego salonu, czyli podziel sumę kosztów przez ilość godzin pracy wszystkich osób zatrudnionych w Twojej firmie.

Licz swoje zyski

Wiedząc ile kosztuje godzina pracy twojego salonu, łatwo możesz więc obliczyć ile z danego zabiegu zostaje zysku. Od teraz z zarobionych pieniędzy oddzielaj pieniądze na KOSZTY i ZYSK, tak abyś przenigdy nie wydawała na rozwój firmy lub prywatne cele pieniędzy przeznaczonych na opłaty, podatki czy ZUS.

Wiem, że pewnie jesteś zszokowana ile kosztów generuje miesięcznie Twój salon, ale spokojnie – teraz już wiesz w jaki sposób powinnaś je kontrolować, aby nie zjadały Twoich zysków.

Dowiedz się więcej

Revel Nail przygotował innowacyjną formułę szkoleń pod nazwą Revel on Tour, łączącą w sobie wiedzę zakresu manicure tytanowego i edukację biznesową. Pierwsze kursantki były zachwycone częścią biznesową, na której odkryły jak łatwo jest kontrolować i rozwijać swój salon. Aktualne terminy szkoleń znajdziesz na stronie www.revelpolska.pl

Joanna Hruszka, właścicielka Revel Nail Polska

Już jako licealistka wiedziała, że będzie prowadzić własną firmę. Mówią o niej, że żyłkę przedsiębiorcy wyssała z mlekiem matki. Uwielbia realizować się jako kobieta biznesu, ponieważ tam, gdzie inni rozkładają ręce, ona widzi szansę na nietuzinkowe rozwiązania. Zwolenniczka tezy, że nie ma sytuacji bez wyjścia, co udowadnia w swojej pracy każdego dnia.

Opublikuj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Darmowa próbka

Uzupełnij poniższy formularz w celu uzyskania darmowych próbek naszej firmy.

W celu uzyskania darmowych próbek niezbędne jest zamieszczenie skanu certyfikatu potwierdzającego kompetencje w zakresie wykonywania manicure tytanowego.

Skany dokumentów

NiespodziankaZapisz się na newsletter i otrzymaj 15% zniżki na pierwsze zakupy